måndag morgon

2011-02-07 ♥ 07:04:22 | Kategori >> om photo booth | KOMMENTARER (0)

Godmorgon!
Måndag igen och en rätt hektiskt vecka har jag framöver, med både prov, läxor, träningar och matcher. Men det blir nog bra. Estet treorna har sitt sceniska musikprojekt "Djungelvrål" i morgon som kommer förgylla hela tisdagen, så det ser jag fram emot.
Annars idag så är det skola och sedan så åker jag direkt till min match. Så det blir tyvärr både dålig update och ingen bra outfit bild idag.

Kanske ni kan gå in på de bloggar som jag gav förslag på igår istället? Någon ni gillade lite extra?
Tröja- H&M
Jeansväst- Beyond Retro, klippt den som väst själv.
Jeans- cheap monday
Skärp- Second hand
Trevlig måndag vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0