torsdags skola

2011-02-24 ♥ 17:03:04 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Hej käraste vänner.
Just hemkommen från skolan. Idag har det varit en relativt bra dag. Jobbat med FN, matte och sedan möte med massa viktiga personer så som politiker, rektorer och företagare. Vet inte riktigt min del i det hela, men fick vara med och tycka lite å så. Pratade en del om det nya skolsystemet GY11 och om förbindelser mellan högskolan och gymnasiet. Kände att det ramlade in en del vuxenpoäng där. Det var faktiskt trevligt och det bjöds på världens största bullar och kaffe.
Ska idag verkligen försöka ägna mig åt att plugga natur. Har ju prov i morgon. Fast det känns jobbigt för mitt huvud hänger inte riktigt med i svängarna nu när jag är så förkyld. Känns som jag hela tiden går runt i en bubbla och lever i min egen värld. Hör inte vad alla säger och är inte så uppmärksam. Önska mig lycka till.

over and out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0