popkonst

2011-02-04 ♥ 07:11:43 | Kategori >> om photo booth | KOMMENTARER (2)

Godmorgon! :D

Sitter och dricker kaffe, som varje morgon, och lyssnar på regnet och blåsten utanför. Herregud silket oväder det är. Känns som höst all over again. Lite depp kanske. Men låt oss inte tänka på det. Redan februari och vi går mot ljusare tider, tro det eller ej. Bussis sa det till mig igår med ett ovanligt optimistisk tonläge. Det gjorde mig lite gladare.

Idag är det skolan som står överst på schemat och sedan kväll bär det av till fina Emma i min klass för att laga sushi med några flickor ifrån klassen. Looking forward!
Puss



Kommentarer
Postat av: Johanna

Är alla tjejer i klassen bjudna till emma eller? he he he..

jag är ledsen för att jag jobbar, annars hade jag så gärna varit med! Ni är fina :)

2011-02-04 @ 08:14:27
URL: http://johannaei.blogg.se/
Postat av: ebbba

he he he... ja det tror jag ? ;) åhh hemskt synd, vi kommer sakna dig hela kvällen!! du är med fin :)

2011-02-04 @ 15:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0