om en lång fredag

2011-02-11 ♥ 20:29:17 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Idag har det varit en väldigt lång dag!
I skolan var det först engelska prov och sedan dejt-tajm. Japp, jag ställde upp på blinddejt och skulle svar på en fråga som löd "beskriv dig själv med 3 ord" mitt svar löd " Får väl dra till med de tre s-en, snygg, sexig, singel" (lite modigt tycker jag) framför hela skolan. Varenda kotte var där, jag skojar inte. Har inte varit så nervös nästan någonsin tror jag.
Det var jag och två tjejer till som fick svara på varsin fråga så skulle en kille vid namn Joel välja en dejt till alla hjärtans dag. Jag vann tyvärr inte... hehe.
Sedan hade vi en miljon lektioner till, eller kanske två, och jag var så trött så att jag ville skjuta någon i huvudet. bokstavligt talat!
Efter skolan gick Dess, hennes vän vid namn jag kommer ej ihåg,  Ellen och jag till kungsmässan för en fika. Efter den fikan träffade jag goingen Johanna som jag var med resten av eftermiddagen. Nästan ända tills nu. Fick även med mig lite kläder hem, något av ett vidrig måste när jag är på kungsmässan. Det är därför jag aldrig är där.
Ikväll blir det bara att vara hemma och får snart besök. Kommer bli hemskt mys. Sedan morgon åker vi till ÅRRREEEE!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0