ett nära ögat svimmanfall

2011-02-21 ♥ 10:35:09 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Åhh kom på en läskig grej som hände i natt som jag måste berätta.
När jag skulle försöka sova (vilket nästan var omöjligt på grund av en idiot) så ville jag gärna ligga på min högra sida, vilket jag nästan alltid gör. Men där satt ju det nya örhänget som gjorde (och gör!) fruktansvärt ont. Så jag bestämde mig för att ta ut det. Det skulle väl inte växa igen under natten ändå tänkte jag. Så jag tog ut det och försökte sova. Men det gjorde exakt lika ont eftersom det fortfarande var ett sår. Så då skulle jag sätta i örhänget igen. Så jag ställde mig upp och skulle påbörja att trycka i det. Då svimmar jag nästan. Är tvungen att sätta mig och ser i kors. Sedan kommer illamåendet och jag rusar in till toaletten. Men inget händer. Så jag får sitta på badrumsgolvet en stund och allt bara snurrar. Sedan vacklar jag tillbaks till sovrummet, dricker lite vatten och lägger mig ner. Sedan mår jag piss i säkert 1h.

VAD HÄNDE? Blev väldigt rädd ska ni veta. Är man speciellt känslig i örat? något balanssinne som sitter där eller något? vet ni? eller var det bara smärta och jobbiga känslor som blandades och ställde till det för mig?



Kommentarer
Postat av: Erika

Hur har du fått designen så fin, några tips? =)

2011-02-21 @ 21:08:58
URL: http://erikaslifebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0