söndag

2011-04-10 ♥ 22:13:40 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Hej vänner. Sitter framför Big Brother med en omelett i knät och te i handen. Mumma.

Dagens söndag har varit rätt effektiv må jag säga. Fram till 12 var det bara gos i sängen. Efter det så såg jag på "dumma mig" eller "Despicable me". Åhh den var så fin och rolig men grymt sorglig. Det var det ingen som hade klämt ur sig. Låg och storgrät i slutet när skurken gav de tre flickorna en godnattpuss, åhhhhhh.
Sedan pluggade jag lite matte och idrott. Borde pluggat mer men bara somnade så det var helt lönlöst. Så jag och mamma började istället bygga på vår nya våningssäng som ska in i gästrummet. Vi kom en bra bit på väg, men inte helt klart.
Tillsist har jag dammsugit och dammat hela mitt rum, vikt tvätt och fixat.
I morgon är det återigen måndag och jag har en vecka fullproppad med läxor, prov och sådant hemskt.


Godnatt.



Kommentarer
Postat av: Linnea

Despicable me! IT'S SO FLUFFY!!! hoho

2011-04-10 @ 22:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0