om en fin kväll men ännu finare vänner

2011-04-22 ♥ 09:43:54 | Kategori >> om utekvällar | KOMMENTARER (1)

Glad påsk. Eller säger man så idag ? kanske i morgon. Jaja, glad påsk får det vara!

Igår hade jag en sådan perfekt kväll. Vi var hemma hos min vän Carolina. Det var Carolina, Elin, Nicolina, Erika, Johanna och jag. Vi grillade och åt jätte god mat och efterrätt, satt och pratade tills det blev bäckmörkt och skrattade så vi kiknade.
Erika är så galet rolig. Så jag satt mitt i mot henne och gjorde såklart den klassiska att dricka, titta på henne, och spotta ut varenda droppe över hela bordet i form av ett asgarv. Klassiskt.
Tack Carolina för en sådan toppen kväll!



Kommentarer
Postat av: Erika

haha, en riktig klassiker!

2011-04-22 @ 14:20:32
URL: http://erikaslifebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0