NYA BLOGGEN PÅ MODETTE.SE

2011-04-28 ♥ 22:00:08 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Heeejjj.
Vet ni vad som hände just precis? Jag bytte från blogg.se till Modette.se. Bara sådär, helt spontant! Känns grymt spännande men också lite läskigt. Men det kommer nog bli jätte bra när jag förstår lite mer. Om det inte alls blir bra så får jag komma tillbaks till gamla, trygga Blogg.se. Men nu när våren är här får man testa på lite nytt!
Jag hoppas innerligt att alla vill följa med mig till Modette.se istället. Det hade gjort mig så oerhört glad. Så snälla gör det!





Kommentarer
Postat av: nicole

cool o skit snygg design! :D

2011-07-26 @ 13:32:12
URL: http://nicoleindahouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0