dagens att göra

2011-04-15 ♥ 15:37:39 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Hejhej.
har ett fullspäckat schema nu fram tills klockan 18 då jag måste åka till bussen.
  1. Äta, lagar mat nu. Det blir jätte snabbt och jätte lätt och framförallt jätte mjukt eftersom jag har så ont in tänderna att jag bara vill lägga mig ner och gråta. Jag ska i alla fall äta nudlar och omelett.
  2. Duscha. Inte håret för det har jag gjort 3 dagar i rad, men bara för att.
  3. Fixa i ordning mig. Bestämma kläder, frisyr, smink, skor. Ja allt sådant som är viktigt här i livet...
Hade så gärna velat ta en powernap där emellan, men vet inte när jag ska hinna det.

Hur ser er kväll ut?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0