bonjour!

2011-04-04 ♥ 17:48:38 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Eftersom Ebba är i wales så får jag äran att gästblogga lite, så hej från en trött johanna carle!
Som några kanske vet har jag en egen blogg, dock väldigt mycket deppigare än ebbas men den får ni gärna kika in på o läsa lite i om ni e sugna
-> MIN BLOGG <-
Skönt för den o bli lite avdammad, long time no writing om man nu säger sååå.
När jag frågade ebba om jag fick gästa lite så sa hon "visst, men då får det bli OUTFITS och inga jävla texter."
Så here we go:
OUTFITBIIIILLLDDD WOUOHOUOUOUO!!!
Vinkar hej i gamla-som-gatan-cheapmondays och max tröja ifrån topman (topshop för män, för er som inte fattar)
Aurevoir! På återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0