mitt rum

2010-09-24 ♥ 18:42:27 | Kategori >> om inredning | KOMMENTARER (0)

Finaste Emelie (http://emchar.webblogg.se/) påminnde mig om att jag ännu inte har viast er hur mitt rum blev. För ni kommer väl ihåg det. Ja, hur skulle ni kunna glömma. Det var de enda jag skrev om i ca 3 veckor. Så nu tänkte jag visa er lite för och efter bilder. Låter det bra?


Först så tömde vi hela rummet, slipade bort min systers egenmålade blomma. Och målade om rummet i vitt.

Efter det satte vi in garderobsinredningen. Här är den halvklar.

Sedan sattes spegeldörrarna in. Herrejisse vad det är bra att ha spegeldörrar.

Efetr det gick allt väldigt fort. Pappa och jag tapetserade. det var svårt, men skoj och resultatet blev bra. Garderoben byggdes klart och möblerna flyttades in.

En ganska suddig bild på garderoben. Men ändå.

En mysig text som översätts "sköna drömmar" jätte lätt att sätta på och kan tas av utan att det blir fula märken. Denna sitter på min sängkarm.

Två små praktiska och fina hyllor.

På den står det en gammal flaska med en fin plastros i, ljusstakar och...

..en ram med en bild på mig och min syster från Paris.

Till sist en byrå med ALLT innuti. bilden är förfärligt dålig och stökig. Men ja, ni ser ju ungefär hur det ser ut.

Det var allt från mitt rum, iallafall nu. Det kommer säkert mer. Funderar på lite krokar och sådant. Det är alltid fint.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0