todays

2010-09-27 ♥ 10:27:11 | Kategori >> om outfits | KOMMENTARER (0)

Hej!
Har haft en skön sovmorgon idag. Behövligt eftersom det blev realtivt sent igår efter bion.
Känns alltid bra att kunna uppdatera med outfit innan skolan, eftersom man är så trött och sliten efter.

Så här får ni dagens:

PS. Ni får ursäckta att jag, på varje outfit, har den jävla halsduken och väskan. Men jag älskar ju dem. Bästa jag köpt/hittat på länge DS.






Jeans-h&m
t-shirt- Crooker
Jacka- hitta den här hemma, kanske pappas gamla
halsduk-lindex
väska-pappas gamla
vantar- h&m, riktigt bra nu när dte är lite halvkallt ute. Ett bra tips!
skor- nilson



Jo, är det bättre att jag skriver under bilderna vart allt är ifrån, eller skiter ni i vilket? tacksam för svar.
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0