randigt är fint

2010-09-28 ♥ 17:18:17 | Kategori >> om outfits | KOMMENTARER (0)

Ännu en dag med sådan fruktansvärd huvudvärk. Kunde inte ens träna igår. Fick ligga i sängen och vila.
Idag är det inte mycket bättre och jag som har så mycket att plugga. Men hur ska jag orka det. Ser ju nästan i kors  :(
Ja, jag är lite smått ledsen för detta. Att ha huvudvärk 7 dagar i veckan 12 månader om året i 5 år är inte särskilt kul alls faktiskt. Att röntga hjärnan, gå till Ostiopat, sjukgymnast och knarka alla huvudvärkstabletter är inte så kul det heller. Så ja, jag blir ibland trött och förbannad på mitt huvud.

Här har ni iallafall dagens outfit. Skönt att något är glatt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0