Don't worry. I'm leaving today.

2010-09-16 ♥ 22:24:34 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Godkväll :)

Sitter nu med mitt te i handen och tänkte skriva dagens sista inlägg.
Kom just hem från min träning, som jag ej tränat utan bara kollat på. Är ju som sagt lite förkyld. Blanda det med min dagliga dos av huvudvärk så blir det ingen träningsfrisk Ebba. Så jag satt under hela träningen och spela spel på I-phone. Min tränare Johan hade ett helt galet rekord på ett spel som jag aldrig kommer slå. Jädrans nörd Johan!

Hoppas ni har haft en toppen dag, för det har faktiskt jag. Nu ska jag gå ner till mig och krypa till sängs med mitt te. Se på "Debatten" mellan partierna och sedan sova.


Här har ni min mysigaste, bästa och finaste bild genom tiderna.


GodNatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0