brunt och fint

2010-09-03 ♥ 17:32:50 | Kategori >> om outfits | KOMMENTARER (1)

Heja kära läsare. Har jädrans bråttom just nu. Kom hem för 15 minuter sedan och skall så snabbt som möjligt bege mig till Presseskolans matsal (fint ska det va) för att ha innebandy möte. Detta mellan 18-22. Hur fasiken kan man ha ett möte så länge? aja. Det blir pizza iallafall. Gottigt.

Kände bara att jag var TVUNGEN att uppdatera inna jag gick. För vet ni, idag köpte jag mina Dr.Martens. Åhh de är så tjusiga och bruna. Japp det blev bruna istället. Titta och njut.



 
Och så dagens Outfit:



Nu måste jag kila. Ikväll blir det mys med Hanna. Åh så skönt.

Puss fina.



Kommentarer
Postat av: sara

hej! himla fina docs du har, vart har du köpt dem och vad heter modellen och färgen? hälsn sara

2011-07-08 @ 00:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0