need a little bit of this, need a little bit of that

2010-10-14 ♥ 16:09:41 | Kategori >> om outfits | KOMMENTARER (0)

Hallo godingar!
hur är det mer er? här är det bra idag :)
Inte så farligt trött, maten är i ugnen, endast ett prov kvar denna vecka och träning ikväll. Så jag nöjd och glad!

Vet ni en sak, jag tror nästan jag har ändrat min favoritårstid. Den har alltid varit sommaren, utan tvekan. Men nu tvekar jag lite. Hösten. Hur underbar är inte hösten? Sådär perfekt väder så man kan ha jeans, kängor, koftor och en lagom tjock jacka. Utan att vara för kall eller för varm. Bara precis sådär lagom.
Det är även så himlans fint ute när löven färgas till alla världens färger, samtidigt.
Underbara, fina höst!

Dagens höstoutfit:





Den härliga aprikosa tröjan är en tröja mamma hade mycket när hon var ung.
Den är sådär perfekt med en stor ficka på brösten och gammla knappar där fram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0