lite om bästa vänner och så

2010-10-14 ♥ 22:56:55 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Godkväll käraste ni.

Imorgon är det fr3dag och då ska jag träffa min bästa vän Hanna. Det ska bli väldans gossigt.
Det är så skönt med bästa vänner. Då det kan vara tyst samtidigt som man förstår exakt vad den andra tänker. Och man kan prata om allt som behövs pratas om.

Man kan sitta och skratta tills man får magknip, slåss tills den andra börjar gråta, hehe. Det gör nog jag och Hanna mest. Bråkar. Fast på skoj då. Hannas mamma säger att det är för att vi tycker om varandra så mycket men inte riktigt kan visa det på något bra sätt. Så vi slåss istället. Det är skönt och manligt. Passar oss!

Så ni, om ni har en så fin vän, som min Hanna. Håll hårt i honom/henne.




GodNatt.



Kommentarer
Postat av: H

Du är bäst!<3

2010-10-15 @ 12:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0