En fredag morgon

2010-10-22 ♥ 07:08:24 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

GODMORGON!

Sitter med kaffet i handen har just vaknat till. Det är så otroligt jobbigt att gå upp på morgonen när det är becksvart ute. Finns ju ingen energi att vakna och gå till skolan. Vill endast ligga kvar och gosa hela långa dagen. Men det får man ju inte.
Därför flyger jag upp. Ja det är sant. Precis samma sekund som väckarklockan ringer så går jag upp. Ibland blir jag förundrad över mig själv. Gör jag inte så, då är det kört. Då kommer jag aldrig upp.

Nu ska jag till skolan. Idag är det Barnspsyokologi, Svenska (där vi ser på  Tristan&Isolde) och tillsist Naturprov.

Ha det toppen vad ni än hittar på denna fredag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0