en bra kväll

2010-10-16 ♥ 10:05:25 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Godmorgon alla ni som är uppe med tuppen, precis som jag!

Sitter här i en knallrosa morgonrock och lyssnar på pappas förbannade dator som piper "pip, pip, pip" med en sekunds mellanrum. Har lust att slänga in den i väggen!

Gårdagen var verkligen hur bra som hellst! Vi dansade till endast goa låtar som såklart Alexander Janebrink valde ut. Då kan det inte bli fel.
När jag och Hanna anlände till Oscar så var det rena kaoset. Alla skrek och hetsade. Då var det såklart beerfest pågång. De var indelade i lag och skrev upp poäng på en tavla. Sedan hade de ett antal olika tävlingar de skulle utföra. som Christoffer förklarade för oss "varje tävling går ut på att minst dricka en öl". De är fasiken efterblivna hela gänget men killar ni är bäst, alltid.

Denna dag ska bestå av naturhistoriska museet med Alma, Jacob och Almas mamma. Det kommer bli topppen. vi åker om 30 min så bäst att jag gör iordning mig nu.

Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0