dear friends..

2010-10-01 ♥ 08:52:45 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (2)

Halloooo.

Sitter på barnpsykologin och ska börja ett arbete om Down syndrom. Det kommer nog bli väldans intressant.

Idag kommer det var en helt outstanding dålig uppdatering. Detta för att efter skolan åker jag direkt hem och är hemma i ungefär 1 timma. På den timman ska jag hinna gör mig iordning och sedan åka in till Göteborg. Där ska jag träffa min finaste syster. Vi ska ut och äta och sedan får vi se vart vi hamnar...

Så som sagt. Kommer bli dålig update men ska försöka göra bättre ifrån mig imorgon!

pusss




Kommentarer
Postat av: ida carlson

bästa bilderna på familjen carlson!

2010-10-09 @ 00:48:39
Postat av: ebba

jo fast detta var la lite fel inlägg att kommentera? finns ju inga bilder. haha

2010-10-09 @ 14:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0