Spelkväll och äventyr

2010-11-28 ♥ 18:33:36 | Kategori >> om fotografier | KOMMENTARER (0)

Igår så var det en riktig toppenkväll. Jag Hanna och Johanna hänge hos Johanna som gamla goda tider. Vi var sjukt taggade, men allt slutade med ett äventyr som vi lärt oss att inte göra igen. Nästa gång vi ska på äventyr så krävs det varma skor och kaffe i termos. Men det var bara slutet av kvällen som var äventyr.

De resterande 4 timmarna spelade vi "så det kan låta". Det var det roligaste jag vart med om på länge. Detta kan jag och Johanna tacka Hanna för som var på topp igår. Vi skratta så vi fick massa magknip och Hanna och Johanna torkade tårar om vartannat. Det var riktigt fint.


Dubbelögd Hanna.

Så åt vi kyckling, pasta och jätte god sås och drack vin. Det var en fin kombination.

Sedan spelade vi spel och Johanna fick läsa regler.


Hanna skulle här måla orden "leksaker" Som Johanna skulle sjunga en sång på. bilden ska föreställa en bil, en barbiedocka, en dinosaurie och en kungakrona tror jag. Det var helt omöjligt att lista ut något av allt detta=skrattade i en kvart.

Den övre delen målade Hanna och det skulle föreställa en tårta, en cupcake, en kladdkaka, och en handske som man har när man bakar. Ordet var "bakelser". Jag och Johanna visade Hanna hur man kunde måla det liiite lättare. Som de bilderna där nere. Det hade hon inte alls tänkt på, att man kunde måla så. Då dog vi. Fick magknip i flera minuter efter allt skratt.



Tack för att ni är världens finaste vänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0