Tisdag

2010-11-16 ♥ 12:22:22 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Todelooo.

Så var man ledig idag med. Och även denna lediga dag ska ägnas åt intressanta och härliga studier...
Har precis skrivit klart om utvecklingteorierna och mamma sitter nu och rättar arbetet. Hon är nämligen också hemma idag för hon är lite förkyld. Stackars finaste mamma. Men hon får ju vara hemma med mig, så fy och skam är det ju inte.

Vi hade väl tänkt att gå en  promenad i det fina vädret lite senare (om min träningsvärk från fysen igår vill tillåta detta) och sedan ska jag damsuga huset.

Det är väl så min dag ser ut, och ska såklart träffa två av mina härliga vänner Desperate housewives och Cougar town ikväll.
Lovley.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0