TEXTEN ÄR FUCKED UP. HUR FIXAR JAG DET?

2010-11-14 ♥ 23:42:25 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Denna kväll har jag spenderat här framför datorn och så lite tv:n med. Jag har kollat på Rebecca&Fiona avsnitt 6. Lika grymt bra som vanligt. Speciellt när de gick fram till Gudrun Schyman och sa "Du är vår förebild, är det någon som är ball så är det fan du". De var rikitgt grymt gjort.


Rebecca&Fiona


Sedan så såg jag 3 avsnitt av Ana Gina show Det var väl ingen jätte hit. Men helt okej när man inte har något bättre för sig. Båda dessa program finns på SVT PLAY.


Här intervjuas Kissie.

Jag har även läst mig igenom triangeldramat mellan Paow, Hugo och Nemo från Kungarna av tylösand. Paow var ju otrogen mot fina Hugo med Nemo. Herregud. Sicken flicka.

Tillsist kollade jag igenom olika bloggar som var listade som "Sveriges snyggaste bloggerskor" på lista.se. Där hittade jag två nya bloggar som fick lägga sig under flickan "favorit bloggar".

De var dessa två:

http://emsedge.freshnet.se/

http://imapoet.devote.se/

Mellan allt detta hann jag se Beck- Advokaten.

Jag måste vara internets superwomen.

All kärlek. GodNatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0