snabbt i revy

2010-11-04 ♥ 19:26:05 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Hejsan hoppsan.

Om vi ska dra sanning sådär direkt så uppdaterar jag inte för jag inte har något vettigt att skriva. Och då känns det lite sådär halvt onördigt att göra det. Men egentligen, vad är vettigt? Så jag drar på lite vad jag har gjort igår och idag sen får det vara bra :)


Onsdag:

Igår så fick jag äntligen träffa världens bästa Cecilia Jedenberg. Vi belv så glada när vi först sågs så vi slängde oss omkring varandra. Hon går i skola i Belgien, waterloo, men är hemma nu under lovet. Vi tog en långpromenad i stormen och var sedan hemma hos henne och tog igen allt vi missat. Och herregud vad vi pratade, tillslut blev det nästan att vi avbröt varandra  med allt vi ville ha sagt. 7h pratade vi, konstant i 7h. Från 19-02:30 då jag åkte hem. Det är bara sjukt.


Cecilia i somras.

Torsdag:

Idag så har jag varit med Alma. Vi var inne i Kungsbacka för att köpa maskerad kläder till henne. Jag vet inte riktigt vad som gick snett i våra huvuden (speciellt mitt) men vi var inte normala idag. Det kan ju JesperG intyga. Herregud vad allt vi sa skena iväg och vi skrattade tills vi pissade ner oss. Det var fett.


Alma båtsemester-07



Kommentarer
Postat av: Alma

Bilden är rätt okej endå.....

2010-11-04 @ 21:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0