Se hit Matea!

2010-11-27 ♥ 12:05:05 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Goddagen vänner!

Så är det helg igen och jag har betsämt mig för att denna helgen ska bli så awesome som den kan bli. Igår var ju jag som sagt på Harry.P och ikväll ska jag vara med mina finaste vänner. Det var ett tag sen jag bara "fick vara" p.g.a att vi alltid har match på helgerna. Missupfatta inte detta. Jag älskar att spela match och vara med laget. Men ibland är det skönt att ha en matchfri helg. Som denna, då man kan få tid att umgås lite.

Sedan så har jag ett litet personligt meddelande till Matea, som undrar vart jag köpte de väggklistermärkerna som jag har på min sängkarm. De är ifrån en hemsida som heter http://nordljus.net/. Där klickar du dig in på "inredning" och sedan "tavlor och väggdekorationer". Det finns hur mycket fina saker som hellst. Och hade jag haft ett lite större rum eller en egen lägenhet (åh fina drömmar) så skulle jag inreda den med allt som finns på den hemsidan.


Mitt "väggord" som står för sköna drömmar.



Kommentarer
Postat av: Matea

taack så mycket ebba! <3 detta ska göras med detsamma :D

2010-11-27 @ 15:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0