om fördelar och nackdelar

2010-11-21 ♥ 16:03:16 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Goddagens gott folk!

Hur står det till denna söndag? mycket plugg? bakis? trötta? kunde väl tänka mig det.
Själv mår jag riktig bra, och inte alls bakis. Det är det possetiva resultatet av att inte gå ut på lördagen. Man mår faktiskt för omväxlighetens skull bra på söndagar. Det negativa är ju såklart att det är riktigt tråkigt att vara hemma en lördagskväll.

Förutom att jag mår bra så är jag otroligt kall, genomfrusen faktiskt! Har varit ute och gått med mamma och det var så himlans kallt ute. Trodde att det skulle bli varmare ju längre vi gick, men icke. Var kall från början till slut och nu är jag blå om både fingrar och läppar.

Det var lite från mig, hörs senare.  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0