Höstlov dag 1: mot Skövde

2010-11-01 ♥ 08:52:34 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Godmorgon alla ni som är lika konstiga som jag och är uppe klockan 08:44 på sin första lovdag. Jag har iochförsig en anledning att vara det. Ska nämligen till Skövde idag. Min syster bor ju där nuförtiden så hon och jag ska åka upp dit om lite mer än 1h. 

Det kommer verkligen bli toppenbra. Vi har inte planerat så jättemycket vad vi ska göra, men idag blir det iallafall lite shopping på Skövdes gator. Bl.a ett par skor som jag hittat på nätet. Håller tummarna för att de ska finnas inne. Sedan har Skövde en del Second Hand butiker. Så det kommer nog bli fett.

Trooor jag hinner uppdatera med en outfit innan jag åker, men om inte så hoppas jag att ni har världens bästa dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0