Grease

2010-11-24 ♥ 17:05:00 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Tänk att nu har jag äntlgen fått se "Grease musikalen" som jag längtat efter så länge. 2 gånger är den nu sedd och jag älskar den. Jag blir helt hyper när vi har sådana här uppträsanden i skolan. Sitter med knäna uppdragna och ler hela föreställningen igenom. Kan va det bästa som finns att få gå på sådant kul i skolan. Så är ju alla så otroligt duktiga. Jag tog tyvärr inga bilder och det var dumt för jag skulle så gärna vilja visa er lite.

Det var så skoj i slutet av den första föreställningen, igårkväll. Så satt vi nästan längst fram. Så när de hade sin sista dans så satt jag och log så mycket mot christoffer så han tappa helt bort sig. Det var verkligen inte meningen lille vän. Men idag tappade han bort sig lite på samma ställe, så tror han ljög när han sa att det var mitt fel.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0