fredagskväll

2010-11-12 ♥ 20:03:23 | Kategori >> om saker jag köper | KOMMENTARER (0)

Hello!
Fredagskväll och jag är hemma själv. Tror inte ni är så förvånade, över att jag är hemma alltså. Det brukar bli så på Fredagar. Är helt slut efter veckan och oftast match på Lördagen. Så som imorgon.

Är iallafall precis hemkommen från Göteborg med mamma. Vi hade det mysigt där inne i regnet. Som tur var så var det uppehåll när vi var ute och strosa. Jag hittade iallafall en jacka som jag var ute efter och så kom en gos tröja med hem också. Jag vet att jag verkligen INTE borde köpa ännu en sådan tröja. Eftersom det i princip är det enda som fyller min garderob. Men nu var det mamma som puscha mig och så finns det ju inget bättre än att sätta på sig en tjocktröja nu när det börjar bli riktigt kallt ute.

Ikväll blir det IDOL och kräftor. Jag är helt ensam hemma, för mina föräldar är och dricker öl hos grannen. Sicka festliga typer.

Vad gör ni ikväll? puss.




båda är från Weekday. Tycker aldrig sådana här bilder ger kläderna någon rättvisa, men ni får se dem på någon annan gång. Jackan är sådär lång och slapp, det gillar jag så hemskt mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0