blue man

2010-11-14 ♥ 18:34:46 | Kategori >> om outfits | KOMMENTARER (0)

Hej!
Igår var det en sådan där riktigt toppen kväll. Vi firade hanna som fyllde 17 år i torsdags. Vi var några tjejer och åt super god mat och drack massa gott vin och goda drinkar på vårat nya favoritställe "Que pasa". Där är det så mysigt så jag inte riktigt kan beskriva det. Helt perfekt. Något som däremot kunde vart lite bättre var våra bordsgrannar. Ett gäng otroligt onyktra 50+ som sjöng gamla visor i 2h. Konstant i 2h! Jag trodde jag skulle bli döv eller något. Det var riktigt jobbigt. Men man får väl vara glad för att de roade sig iallafall.


Outfitbilderna från igår blev lite halv bra där de togs i all sin hast, men jag såg iallafall ut såhär:





Unvik håret. Det hann inte torka. Vi kom direkt från en match.

Byxor-Monki
Tröja- Second hand
Skor- Hannas från bianco
Örhänge- någon blingbling affär på göteborgs central



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0