sol hela dagen

2010-06-29 ♥ 08:36:10 | Kategori >> om outfits | KOMMENTARER (0)

Godmorgon. Jag har ärligt talat ingen aning om varför jag är uppe och bloggar såhär tidigt, (vad är klockan och var är jag någonstans?). Men jag skyllar allt på William. Han tar idag med mig till vitasand, (åsabeach) hehe, med hans två vänner Johan och Joakim (tror jag). Killar jag aldrig hört talas om, så det kommer bli spännande. William har jag inte heller träffat på typ 1 år. Förutom ett hej på bussen då och då. Så det kommer nog bli skoj idag!

såhär ser jag iallafall ut idag. Enkel strand outfit.



Linne- Gina Tricot (köpte igår)
Jeansshorts- Bik Bok
Skärp- Second hand
Klocka- Venedig


Ha en trevlig dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0