Tröttaste tjejerna/ ADHD sebastian

2010-07-31 ♥ 17:10:19 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Hej alla.

Jag är så trött att jag tror jag somnar precis här framför datorn om några sekunder. Gårdagen var riktigt bra. Middag hos johanna sedan for vi till Martin Klingberg. Det var ju lite osäkert först med gud så skoj det blev! Vi stannade (lite för länge) till klockan 7 på morgonen och tog 07:11 bussen hem till Johanna. Sedan somnade Johanna, Carro och jag som små grisar. 3 timmar senare ringde väcka klockan och jag blev hämtad av mamma. Detta för vi skulle ha släktkalas klockan 1. Så 3 timmars sömn sedan släktkalas på det. Jag mår toppen.

Men släktkalas var skoj. Har fått en nyt kusinbarn. Han heter viggo och är världens sötaste. Sedan var det skoj att träffa Eddie och hans tjej. Hon var väldans söt. Och så spelade vi fia med knuff i 1 och 1/2 timma. Evighets spel.
Nu ska jag nog ta mig en tupplur.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0