Today I woke up in the afternoon.

2010-07-25 ♥ 14:37:12 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Hejsan.
Idag har jag sovit sådär länge igen. gick upp vid 13:10 om jag inte minns fel. Fattar inte riktigt vad det är som händer. Men det är ju så otroligt skönt att sova. det måste ni hålla med mig om. Det värsta är bara att jag alltid vaknar upp med huvudvärk, sedan sitter det i hela dagen. Men det kanske är smällar man få ta om man ska sova bort hela dagen.

Idag ska jag troligtvis börja göra om i mitt nya rum. Måla om väggar, tak etc. Sedan imorgon blir det att köpa tapet och tapetsera. Ja jag valde att ha en fondvägg. Motivet är jätte fint och jag kände att jag behövde lite mer mys känsla i mitt rum. Eftersom mitt gamla var ganska sterilt. Det kommer nog bli bra, och på tisdag kommer min garderob. Är så väldans lycklig och vill bara att allt ska vara klart så jag kan hänga in kläder och sådant skoj.

Ha en trevlig söndag så hörs vi nog ikväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0