Svettlana i Paris (internt)

2010-07-12 ♥ 12:07:17 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

hej godingar!
Nu är jag hemma, och tänkte stanna här ett tag. Blir så trött av att vara hemmifrån och så saknar man sina vänner så mycket.

Paris var riktigt fint. Vi har nog gjort allt man kan göra i den staden. 

Ätit middag i Eiffeltornet
kollat på Triumfbågen
Besökt 3 kyrkor: Notre Dame, Sacre coeur och montmarte
åkt båt på seine
ätit glass i boulognerskogen
Sett Mona Lisa på museum de louvre
Shoppat billiga smycken och klockor på en marknad i paris ghetto
Åkt 3 varv i parishjulet
Handlat grym Second hand i 40 graders värme.
Stått utanför moulin rouge och hoppats att få se elefanten som är med i filmen, men den fanns inte där.
Ätit middag på franska resturanger
Ätit croissant till frukost i 5 dagar
och bara strosat omkring i den otroliga värmen, det hade inte varit så varmt på sju år (!).

Paris var fint och mysigt men det räcker med 5 dagar, iallafall om man är med familjen. Det blir lätt så mycket tjafs. Tur att jag hade min syster med, så vi kunde skratta åt allt och alla.

Men som sagt, skönt att vara hemma!
Nu blir det bad och sol med Johanna och Hanna, tackar jag för.
Hejdå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0