söndagskväll och det är blå himmel.

2010-07-18 ♥ 21:06:53 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

hej bloggen och dess läsare, vilka är ni?
hmm det funderar jag på ibland. Vilka sitter där ute och kollar på mina outfits och läser mina onördiga inlägg. det är lite spännande. Ni får gärna slänga in en kommentar om vem ni är. Hade varit trevligt. Mamma tror bara att det är pedofiler, men det får man inte hoppas!

Idag har jag varit uppe sedan 14.10. Herregud så sent har jag inte gått upp sedan, ja sedan förra sommaren. Har iallafall haft en kort men effektiv dag. Klippt gräset, städat mitt rum, ätit våfflor hos min granne och lovat bort mig en baddag på någon strand långt borta med henne. Något som jag verkligen inte vill egentligen. Men vad ska man säga till sin 75 åriga granne som man känt hela livet?.

Jag har även beställt en ny garderob. Något som jag är väldans glad över. Just nu har jag kläderna lite här och var och det tycker jag är så jobbigt. Det svämar över på krokar, galgar, lådor och hyllor så det ska bli skönt att få allt på samma ställe med en fin ordning.

Nu ska jag kolla på "Att göra en pudel" med min syster. Den går på kanal 5. så om ni inte har något att göra så kan ni sätta er och kolla på den, så kan vi diskutera hurvida den var bra eller inte efteråt.

Min nya garderob.



Såhär ser garderoben ut. Ganska dålig bild tycker jag. Men det ska nog bli fint..



..och såhär ser garderobsinredningen ut. Det kommer nog bli nice.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0