natt tankar

2010-07-19 ♥ 01:00:11 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Gick upp igen efter ett försök att sova. Det försöket funkade inte så bra. Det började spinna en tanke i mitt huvud hurvida jag skall ha en fondvägg i mitt nya rum eller inte. Jag ska nämligen byta rum till min systers gamla nu när hon flyttar ut.
Jag kom och tänka på en fin tapet som jag hittade när jag hjälpte min bror att inreda hans nya lägenhet i Lund. Den var från Borås tapeters nya kollektion "Bohéme". Ska man ha en rosig fondvägg? Rosor som är så fina och passar bra till det dära gammel stuket. Med lite slitna gammelvita möber och så, ni vet? Det är så himlans fint.

Jag ska låta denna tanke spinna vidare ett tag.
Tycker verkligen om inredning, renovering och sådant, det har jag alltid gjort. Men det håller mig ofta vaken om nätterna. Det kan vara lite jobbigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0