Många fina stunder, men tusentals mer smärtsamma.

2010-07-27 ♥ 00:28:51 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Igår kväll så skrev jag ner allt om oss. Det blev 6 och 1/2 A4 sidor, och detta var en kort version. Väldigt kort. Jag vet inte riktigt varför. Kände att det var nödvändigt. Alla viktiga händelser och viktiga datum är med. Jag trodde väl att det skulle kännas lättare att ha det så. Du och jag, svart på vitt.

Det har gått så lång tid sedan allt de där. Man tycker väl att jag borde ha glömt det nu. Men ibland  känns det som igår, och då gör det så ont
Jag tror att det blir lite lättare för varje dag. Men ibland rasar allt och man får börja om från början. Även fast man inte vill, så gör man det ändå. För man har ju inget val.

Det sista jag skrev ner var "Många fina stunder, men tusentals mer smärtsamma". Det var så det var. Du gav mig så mycket, ibland kändes inte smärtan värt det. Men nu i efterhand, eller nu under själva processen, så var det nog det. Du gav mig min första kärlek. Tack.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0