Jag ramlar glada gatan fram

2010-07-24 ♥ 15:06:55 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (2)

God dagens. Lite sleten idag va? jaooo.

Gårdagen var väldans trevlig. God mat hos Amanda (duktig är du Mandis!) och trevliga människor. Min klass är fin. Sedan bar det ju av till Niklas vid 12 tiden. Det var som att vrida tillbaks tiden 2 år. På den tiden när folk satt och hängde överallt. På gator,i diken och dylikt. 
I huset dunkade det fjortisdunk och alla dansade gothia dans. Den dansen lämnade jag över till de på dansgolvet. Kände mig inte så bekväm med det eftersom det enda vi dansar nu förtiden är bugg till dansaband. Det blir lätt så när man har vänner vars familj ÄR dansband. Men jag gillar det. det passar mig bra! Vid 2 var jag hemma hos Pierre och stannade där tills halv 6. Hos Pierre bjöds det på kötbullar och makaroner och fina vänner. Det var mys.

Tack Julia för du är så väldans go.




Kommentarer
Postat av: Amanda

haha, visst var det ganska gott:D allt för dig ¨klass kompis¨;) hehe

2010-07-24 @ 15:46:36
Postat av: ebbbis

heheh ja, lite smått förvånad dock ;)

2010-07-24 @ 17:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0