I love when her nails are red

2010-07-15 ♥ 01:20:16 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Hej!

Efter en dag med flytt, städning och möblering är man lite halv sliten. Sitter här framför facebook och hoppas att det ska hända något intressant. Men det gör det inte. Lägger även över alla mina bilder, det är en del, på en skiva så att det inte försvinner. Backup är alltid bra.

Sedan jag kom hem för 1 timma och 15 minuter sedan har jag både hunnit epilerat benen och målat om mina naglar. Det blev rött som vanligt. Jag är riktigt effektiv ibland. Ska snart sova, det borde ni med göra, ni som är uppe. För imorgon blir nog en bra dag. Det känner jag på mig.

Godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0