En vanlig Tisdag

2010-07-20 ♥ 15:25:15 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (4)

Hola Amigos!

Idag har jag varit en riktig skoggsgubbe och röjt en väldans massa träd och buskar. Jag håller på att fixa lite vid vår ute bastu som ligger nere vid havet. Hann även måla lite. det ska nog bli fint. När det är klart kan vi basta och bada där mina vänner. (typ Emelie, Johanna, Hanna, Alma. Det är typ de vännerna jag har. Kanske Mathilda me) Hanna kom och hälsa på mig en stund, så badade vi och så. Det var fint. Nu väntar jag och Hanna på att Alma ska komma hem så vi kan bada igen. Blir nog Rödaholmen.

Idag har jag bara haft målarkläder och nu en
svart-vit klännig. Den på bilden. Fast det är från Paris. Men ändå. puss




Kommentarer
Postat av: falafel

fin klänning och jag vill också bada & basta :((((((

2010-07-20 @ 21:46:46
URL: http://lovecats.webblogg.se/
Postat av: kötbulle

Tack så muuueee! :D

åhh men klart att du också ska basta!! måste bara fixa skiten först ;)

2010-07-21 @ 14:43:25
Postat av: Anonym

tack , en ensam vän.... :( cutcut / carolina jacobson om du kommer ihåg ?

2010-07-23 @ 11:31:00
Postat av: dålig vän

förlåååttt, det var bara en snabbis inlägg. hehehe men va säger jag? jag vill inte att du ska basta det var därför jag inte skrev dig ;) LÖVE

2010-07-23 @ 12:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0