blablabla

2010-07-26 ♥ 20:09:46 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Nu har jag målat min första omgång i mitt nya rum. Blir nog en till lite senare ikväll. Herregud, mina dagar är verkligen händelselösa just nu.
Jag har idag solat ett bra tag. Sedan har jag badat med min farbrors norska fru, Kirsten. Hon är så go. Vad heter det, farbrors fru? Vissa säger faster, men det tycker jag låter så fel.

Jag har även läst en del i min bok. Det är hemsk, otäck och fruktansvärd. vet inte varför jag läser den. Går bara runt och mår dåligt. Fy sjutton. Men den ska vara "ett måste att läsa" så jag ska allt stå ut!

Ska nu sätta mig och kolla på Roomservice. Det är bäst, och Johnnie och Mattias är mina vänner. De ska inreda Martin Stenmarks kök. Gud, livet är allt bra spännande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0