ännu en födelsedag

2010-07-29 ♥ 22:15:07 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Dagen blev bra. Även fast jag tror att jag deppade ihop där ett tag mellan att jag gjorde iordning mig och tills jag kom på bussen. Sen var det lugnt. Sedan kom en till depp vind när jag skulle hoppa av bussen. Fick panik och fattade inte varför jag hade utsatt mig för att åka in till kba i regnet istället för att vara hemma och kolla film?

Men Röda Korsets lugna stämmning fick mig att må bra och fick med mig en väst, en tygpåse och en film hem för 20 kr. Så var ganska nöjd. Kanske visar bild sen, kanske inte.
Sedan fick jag Thai mat. Även det var bra.

Nu har precis en av mina finaste vänner Olof gått hem. Han kom med en jätte fin krukväxt. Att han känner mig så väl. Jag älskar den och Olof är så himlans fin. Vi satt och pratade och fikade i någon timma. Han gör mig lite extra glad så. Det tycker jag är fint.

Och så har jag skrivit "tack" kanske hur många gånger som hellst? Första gången jag loggade in på face hade jag 80 gratulationer, och nu 75. Helt galet. Tack alla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0