And then she just moved

2010-07-14 ♥ 12:52:49 | Kategori >> om outfits | KOMMENTARER (0)

Hej godingar!

Min morgon har bestått utav lite Harry Potter med Hanna, det gillar jag. Resten av dagen ska jag flytta. Eller rättadesagt hjälpa min syster att flytta. Hela vägen till skövde ska hon fly. Herregud vad långt. Kommmer bli tomt utan henne här hemma. Men att flytta och inreda och allt sådant är ju så jäklans skoj, så hon är lite förlåten.

Jag tänkte först skita i dagen outfit för den är verkligen skit tråkig. Men så kom jag på att bloggen blir skit tråkig utan den. Så här får ni min tråkiga dagens outfit.



skjorta- H&M
Shorts- Zara
Klocka- Paris

suck vad tråkig jag ser ut...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0