and once again I was so tired

2010-07-06 ♥ 02:08:03 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Hej :)

Eclipse var så himlans bra.  Se den, snälla. De hade inte tagit bort allt för mycket från boken och det var skön. Den var så fint och alla klappade både när Edward friade och när filmen var slut och sådant blir jag så glad över. Efter filmen fick vi vänta på pendeln i 40 min, men vi spelade tre i rad på Lisebergsstationens tegelgolv och lyssnade på gammal musik på min mobil. Så det var helt okej.

Föööölåt att bilderna varken har kommit upp här eller på facebook, men försökte faktiskt precis men det blev något fel. Ska försöka imorgon igen.

Nu borde jag verkligen hoppa i säng för att få bort halsonten som Peace&Love skapade. Fast det var de värt! Men vill inte ha ont i halsen på onsdag eftersom familjen då drar till Paris.

Hörs imorgon. godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0