å så rullar vi på kulti... ne juste, jag är inte och partaj med mina vänner. Jag renoverar mitt rum -_-

2010-07-27 ♥ 22:53:19 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Hej. förstår att ni inte tycker det är så himlans roligt att höra om mitt jäkla rum och min jäkla garderob. Det har jag full förståelse för. Men det är nästan det ända som händer runt mig just nu, så ni får överleva. roligare inlägg kommer när rummet är klart!

Har iallafall börjat sätta upp garderoben, en baggis tänkte jag. Men ack så fel jag hade, efter att ha justerat om en antal gånger, så är den på plats. Men långt ifrån klar. Pappsen och jag får fortsätta imorgon.
Sedan så var man tvungen att beställa tapeterna som jag ville ha. Kvinnan i butiken sa att det var hennes favorit tapet, men sådant kan man nästan aldrig lite på...
Men mina tapeter kommer på fredag och blir väl uppsatta på lördag eller nått.

Så nu har ni fått uthärda ännu ett inlägg om mitt rum. Hoppas ni gillar det ;)

Sovgott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0