välkommen till bananrepubliken

2010-12-02 ♥ 16:06:15 | Kategori >> om outfits | KOMMENTARER (0)

Det har hänt något med min kamera, eller ja, Malin har pillat med den. Den har nu jättesvårt att fokusera vid självutlösaren. Vet inte hur jag kan fixa det. Ska leta upp Malin imorgon och fråga. För det är riktigt jobbigt 7/10 kort blir helt suddiga! Jag berättar detta för att bilderna är nu lite halvkassa, men hoppas det funkar endå.

Btw så lyssnar jag på "Sean Banans Schhönaste jul-spellista" på spotify.
Den är riktigt värdelös, lyssna inte på den!

Idag:




De gröna byxorna hittade jag idag, har inte använt dem sedan förra året tror jag. De är från gina och är ganska fina egentligen.


Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0