söndag

2010-12-05 ♥ 14:10:38 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Hejhej :)

Hur är det med er idag? Själv är man lite små sjuk. Sådär lite ont i halsen, hemskt varm hela tiden och tycker allmänt synd om mig själv, ja lite halvt sjuk sådär.

Mamma och jag har precis städat, rensat och tvättat hela badrummet. Tänk så mycket skit man samlar på sig. En massa halvfulla shampo flaskor och olika tvålar mm som bara står. Men nu blev det så fint så fint.

Resten av dagen MÅSTE jag plugga. Trots att det kan vara det sista jag har lust med.
Tack och hej.

När man är lite sjuk och verkligen inte har lust att plugga kan man lyssna på denna julsång, som gör en ungefär hur glad som hellst.



Mariah Carey- All I want for christmas



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0