Lite gott & blandat

2010-12-12 ♥ 11:29:27 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

I fredags så spelade jag Innebandynatta med ett helt gäng pojkar, så jag ensam tjej. Inte allt för ovanligt. Vi hette Lite gott & blandat. Vi var riktigt jädrans bra. Så vi fick spela hur många matcher som helst. Tror det blev 9 st tillslut. De sista 3 matcherna grät jag mig igenom. Då var klockan runt 5 på morgonen och jag hade spelat alla matcher hela matcher. Detta för jag var ensam tjej och man var tvungen att ha en tjej på plan hela tiden. Så jag sprang där i 9 minuter för att sedan gå av planen som en död anka.

Men det slutade bra och vi kom 3:a. Alla pojkar var väldans fina och så, så natten var jätte bra fast jag var fruktansvärt trött. Vi var hemma vid 6 på morgonen. Då gick jag och sov tills klockan 15.


Jag och min goa Josefin. Jag tycker om dig så mycket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0