En dag med Evelina och Lewi

2010-12-28 ♥ 21:37:06 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (2)

HEEEJ :D
Idag är jag så glad för jag fått träffa Evelina och Lewi. Det var hemskt längesedan sist. Ungefär 5 månader faktiskt. Sist jag var med henne var samma dag som lilla Lewi skulle födas. Som tur var födde hon inte när jag var där, då hade jag inte riktigt vetat vad jag skulle göra. Så idag var första gången jag fick träffa Lewi. Eller Lilleman som de kallar honom. Han är så fin. Helt otroligt faktiskt. Så himla glad och go. Jag blev såklart helt förälskad och satt och lekte med honom ett bra tag.
Sedan så var vi på promenad med Lewi i Haga. Där tittade vi på barnkläder :)))))) och Evelina köpte med sig super mysiga termobyxor. Sedan tog vi en kaffe och åkte hem igen. När vi kom tillbaks till Evelina så köpte vi oss en Paradis chokladask. Den tog nästan slut direkt..
Super fin dag verkligen!




(ursäktar att det inte är några mellanrum mellan raderna, men det försvinner när jag publicerar inläggen)



Kommentarer
Postat av: e'

För att göra mellanrum på blogg.se måste man för något skäl trycka shift+enter för att det ska funka. Ett litet tips bara. :)

2010-12-28 @ 23:58:12
URL: http://elsaphilis.blogg.se/
Postat av: ebba

tack för tipset! :)

ska försöka mig på det, men det konstiga är att det är mellanrum när jag skriver men det försvinner när jag publicerar?

2010-12-30 @ 17:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0