gbg

2010-08-27 ♥ 22:06:07 | Kategori >> om outfits | KOMMENTARER (0)

Hej kära vänner :)
Idag har jag varit inne i göteborg med fina Hanna. Vi tittade på ett par Dr.Martens till mig på Chock, och såklart fanns alla utom just de i min storlek, så himlans typiskt. Med de fick mitt nummer och skulle ringa när de kommer in nästa vecka. Så det blir nog bra med det. 
Hittade även ett par CheapMonday jeans för ynka 100 :- det är ju helt amazing! De behövs visserligen sys in lite, men det fixar jag imorgon.

Denna kväll har jag varit slapp och kollat på film med mamma och pappa. Det blev "Farsan". Herregud, jag tror jag dog lite ett tag där när han skalliga skulle göra sallad. Ni som sett den fattar nog. Skrattade tills jag fick kramp i måde mage och käke.

Alla ni festliga typer, dansa lite för mig med. Har en känsla av att detta kommer bli en riktigt slapp helg.

Dagens outfit:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0